dilluns, 14 de març del 2016

La Tardor

Quan ens vas deixar
el món se’m va esmicolar
en mil trossos de cendra.

I m’he fet molts racons
en cada petit fragment,
en totes les miques sobreres.

Hi ha hagut més estralls.                                         
Del que jo he pogut ser    
 he cregut que res no en viuria.

Se’t va endur l’enemiga
que sé també meva:
el meu odi és un nadir,

la meva enyorança, una vestimenta
de cada dia. I estimo coses
per tu, molt més del que voldria.


Partícules de sorra que premo
a les mans: les llàgrimes no valen,
ni l'obscenitat de paraules ja dites.

 

In memoriam Marià Vancells
 

   Marta Pessarrodona
Marta Pessarrodona va naixer en Terrassa,Vallés Occidental,18 de novembre de 1941.
Marta Pessarrodona és una poetessa,narradora i crítica literària catalana. També ha conreat l’assaig i el gènere biogràfic.Al 1997 va rebre la Creu de Sant Jordi.
Ha escrit llibres com:
Primers dies de 1968 (publicat l’any 1968)
Vida privada (publicat al 1762)
A favor meu,nostre (publicat al 1981)
Memòria (publicat al 1979)
Ha escrit poemes com: la tardor,the party is over,a nessa dels seus quaranta anys,etc... 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada