dimarts, 8 de març del 2016

Morus Nigra


Em pregunte si mai m’entendràs totes
 les travesseres. Que sóc un mapa massa 
complex, fa temps que ho sabem 
(els camins cap a tu també tenen 
arbustos al marge, arbustos d’esbarzers amb ,
móres però punxes).

Tu saps dibuixar, però els meus circuits
 no són fotogènics i em fa por 
aparèixer blanca en cap mirall.


Resultat d'imatges de ESBARZERS 

Alba Camarasa

Guadassuar, 1987)Va créixer a Guadassuar, entre tarongers i refranys, fins que es va convertir en nòmada circumstancial. Ara viu a Reus, on intenta mantenir l’exercici poètic malgrat l’ofici d’educadora social. Ha estat guardonada amb el Premi Bancaixa – Universitat de València de Poesia 2008 per la plaquette Dreceres i naufragis (Publicacions de la Universitat de València, 2008).
                          
Resultat d'imatges de alba camarasa

1 comentari:

  1. Ei Samak, moltes gràcies per recitar el meu text, m'ha agradat molt! Una abraçada

    ResponElimina